نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

اولین قدمهای تو

1391/7/6 18:33
نویسنده : مامان مریم
285 بازدید
اشتراک گذاری

چهارم مهر روزی بود که بالاخره ترس از راه رفتن رو گذاشتی کنار و شروع کردی به راه رفتن و دل مامان رو شاد کردی... قربونت برم پسر کوچولوی من فدای اون پاهای ضعیفت برم که لرزون لرزون قدم می گذاشتی و به سمتم اومدی.... تا بهم رسیدی از خوشحالی جیغ زدی و پریدی بغلم....بغل

 

مرد شدی دیگه اقای من.... نریمان گلم امیدوارم همیشه قدمهات استوار باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمو روحانی
6 مهر 91 19:07
عید برشما مبارک
سورنا
8 مهر 91 1:09
ايشالا هميشه گامهات استوار و هدفدار باشن عزيز دل...
مامان سمی
20 مهر 91 10:23
چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه. با اجازتون لینک کردمتون تا عکس پسرتونو نگاه کنم که پسر منم مثل پسر شما خوشگل بشه البته دیگه الان پسرم چهره اش کامل شده.منم خیلی دوست دارم پسرم چشماش روشن بشه اما متاسفانه نه تو خانواده خودم نه باباش چشم روشن نداریم.