نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

وای وای وای .. چه مامان تنبلییییییییییییییی که وبلاگ پسرشو اپدیت نکرده

1392/9/15 22:31
نویسنده : مامان مریم
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیر زبون خودم

 

سلام به پسر دو سال و سه ماهه عزیز دلم ..... پسر خوشگل و مودب م ..... که با حرف زدنش و کلماتی که داره استفاده می کنه دلم اب میشه

 

وقتی که بهم میگی مامان مریم زیبا ... آخه من چی بگم غیر از شکر خدا

 

پسر جونم آقای مینایی .. به قول خودت .... مامانو ببخش که چند وقته طولانیه که اصن اینجا رو آپدیت نکردم

 

نریمان شما تو این چند ماه اخیر خیلللللللللللی پیشرفت کردی تو صحبت کردنت .. جمله میگی ... کلمات رو منطقی کنار هم می گذاری.. رنگها رو همه رو بلدی حتی سورمه ای و طوسی و صورتی و... ... شعر می خونی کتاب قصه هایی که میخونم برات کاملا بلدی و همه رو خودت پشت سر من می خونی .. باهات که حرف می زنم منطقی جواب می دی ...

تو پشست بعدی واسه اینکه یه جایی نوشته شده باشه از حرف زدنات لیستی از کلماتت رو میگم...

 

می بوسمت عزیزم

 

امشب زود خوابیدی مامانم اخه ظهر نخوابیدی و منم کلا اصرار نمی کنم که بخوانی خونه بدون تو اصن حال و هوا نداره .. عاشششششششقتم مامانم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)