نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

پسرم یکساله شدی

1391/6/12 20:56
نویسنده : مامان مریم
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی... چه حس قشنگی بود وقتی برای اولین بار در اغوشت گرفتم چه حس نابی بود وقتی اولین بار بهت شیر دادم و تو انگار مدتها بودکه با مکیدن و شیر خوردن اشنا بودی.... با تمام وجود تلاش می کرد ولی چونه ظعیفت می لرزید... مرد کوچکم از همون ابتدا من رو دیوونه خودت کردی. مجنونت شدم.. برات بی تابی می کنم به خصوص این مدت اخیر که نمی دونم چه اتفاقی برات افتاده که ایتقدر بیتابی.... بمیرم برات نه غذا می خوری نه اب! نه میخوابی.... یه بند گریه می کنی...

قربون چشمات برم اشک نبینم تو چشمات حلقه بزنه... من نمی تونم گریه ت رو ببینم پا به پات گریه می کنم.

 

کودک کوچولوی من پنج شنبه اولین جشن تولدت رو برگزار کردیم.... مامانی خیلی در پی تدارکات تولدت بود عزیزم.. برات یه مدل خوشگل دادم طراحی کنند خاله معصومه زحمتش رو کشید و خیلی خوشگل بود.. چاپ کردم همه رو دونه دونه چسبوندم. تزیین کردم برای مهمونی تولدت کلی غذاهای خوشمزه درست کردم.... یه پیرهن مردونه برات خریدم که بهت خیلی میومد.... دیسیپلین مردونه بودنت کاملا حفظ می شد عززززززززززیزززم.....

 

 

مامان بزرگا و بابا بزرگا خاله و دایی و عمه و ... اومده بودند دورت و برات جشن گرفتند.... کادوهای خوشگل گرفتی دست همه درد نکنه ولی کادوی دایی رضات رو خیلی دوست داری و فقط با اون بازی می کنی اینم عکسش

 

 

 

اون روز خیلی خسته و کلافه شدی بمیرم برات. به سختی یکساعت خوابوندمت که سرحال تر باشی.

واااای برای تزئینات تولدت خیلی ذوق کردی عزیزم... انقده خوشت اومده که الان یه سری هاشو به در اتاقت و بالای تختت اویزون کردم...

اینم یه سری عکس از شما پسر بلا و تولدت

 

 

 

 

 

عزیزم از خدا می خوام هرسال برات تولد بگیرم و زمینی شدنت رو جشن بگیرم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Sepi nane parmin
16 شهریور 91 0:29
Elahi fadaye un disiplinet shan Nariman junam ghadre maman maryameto kheili bedoooonnn Kheili sabooore o az khod gozashte Maryam khaste nabashi hame chi aliiiiiiii Ishala hamishe too khunnatoon jashn bashe
نانا و نی نی جون
23 شهریور 91 20:22
سلام مامانی برا منم دعا کن وقتی با نگاه معصومانه به نینیت نگاه میکنی برای منم دعا کن زودی صاحب نینی سالم و صالح بشم بیا وبم چون من ادرس رو بعد نظر دادن ندارم مامانی