نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

9 هفته از با تو بودن

1389/11/16 16:19
نویسنده : مامان مریم
363 بازدید
اشتراک گذاری

نه هفته هست که من و تو باهم هستیم فرشته کوچولوی عزیزم

مهربونم داره کم کم نشونه های وجودت رو بهم نشون می دی. گاهی اوقات یه شیطنت هایی می کنی که البته دست خودت نیست که باعث میشه مامانت حالش بد بشه. هیچ ناراحت نمی شم اینا همش نشونه های وجود تو در بطن من هست

فرشته من مامان تو این دو سه روز تعطیلی سعی کرد بیشتر استراحت کنه تا تو راحتتر باشی هرچند که توی وروجک همش حال من رو منقلب می کردی.

هفته دیگه یکشنبه دومین قرار من و دکتر خواهد بود به امید خدا.... ببینم خودت رو به مامان نشون می دی که دوباره اشک من رو در بیاری ؟

پنج شنبه خاله سیما بهم گفت مریم بیکار بودی بچه دار شدی؟؟؟

بهش گفتم : تنها آرزویی که تو زندگیم داشتم همین بود. چیز دیگه ایی از خدا نمی خوام.

خدای من می دونم که تو از من خیلی بیشتر به فرشته من توجه می کنی خواهشمندم محافظش باش و سالم نگهش دار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)