نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

اولین حرف

1389/11/4 11:36
نویسنده : مامان مریم
301 بازدید
اشتراک گذاری

شاید خیلی زوده واسه گفتن حس مادرانه ای که به تو دارم

هدیه ی قشنگم فرشته من تو الان هفت هفته و سه روزه که تصمیم گرفتی در وجود من شکل بگیری

بی صبرانه تمام لحاظ رو برای اولین دیدن تو تحمل می کنم.

همیشه هروقت یک خانم باردار رو می دیدم از ته دل دوستش داشتم و خدا خدا می کردم که منم لیاقت مادر شدن رو داشته باشم.

من به واسطه وجود پر از رمز و رازت وارد یه دنیایی شدم که فقط تو هستی و خدا هست و من و بابا نوید... خدایی که قدرت خودش رو بهم نشون داد و من فروتنانه در برابرش سجده کردم و اظهار بندگی. تو باعث شدی مامانت بعد از مدتها که از ارتباط با خدا دست کشیده بود دوباره برگرده...

می دونی شاتوت من: تو برای من حکم یه معجزه رو داری. عزیزکم فرشته من خوب تو بطن مامان رشد کن که من دیوانه وار عاشق دیدنت هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)