نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

هفته دهم

1389/11/25 12:30
نویسنده : مامان مریم
296 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من دهمین هفته از زندگی من و تو با هم گذشته چقدر از این اتفاق خوشحالم.

مهربونم دو هفته دیگه باید برم پیش خانم دکتر سونوگرافی ان تی کنم. تو که الان خوب من رو می فهمی... خیلی دلشوره دارم که چی می شه!!!

خدایا به همین صوت آسمانی اذان ظهر ازت می خوام نی نی من و نوید سالم باشه و هیچ مشکلی نداشته باشه.

مامانی ۸۰۰ گرم چاق شده یعنی اینکه تو در بطنم داری زندگی می کنی .

وااااااااااای انقده دلم می خواد هرچه زودتر شکمم بزرگ شه که نگو. همش به بابا نویدی می گم نویدی کی می رسه که شکمم به میز برسه و کی می شه که کف پای کوچولوتو از زیر پوست شکمم حس کنم.

فقط خدا می دونه که من دیوانه وار دوستت دارم. می دونی تو آرزوی زندگیمی پس خواهش می کنم خوب رشد کن و صحیح و سالم به آغوشم بیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان شازده کوچولو
30 بهمن 89 1:07
سلام خانمی نگران نباش به زودی این حس زیبا رو تجربه میکنی منم مثل شما هفته ها انتظار میکشیدم ولی بالاخره این حرکات زیبا و جریان زندگی در شکمم شروع شده یک حس فوق العادست حتی گاهی با حرکاتش منم باهاش بازی میکنم خیلی جالب و هیجان انگیزه به هر حال بری خودت و اون فبنگیلی آرزوی همیشه سلامتی رو میکنم