نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

یه درد و دل در گوشی

1390/5/27 12:21
نویسنده : مامان مریم
348 بازدید
اشتراک گذاری

هیچی

 

فقط خواستم بگم دارم اومدنت رو باور می کنم

خواستم بدونی که دل تو دلم نیست که ببینمت

می خوام بدونی که الان هیچ کاری ندارم الا فکر کردن به تو و دعا کردن واسه سالم بودنت

میخوام بگم با هر ضربه و تکونی که می خوری پی به قدرت آفریدگارت می برم. نابود شم اگه منکر بزرگیش بشم.

بگم نریمان ،مامانت نمی دونه لحظه ورودت می خواد چیکار کنه.

 

نمی دونم دلم می خواد این دو سه هفته زودتر بگذره یا بره رو دور آهسته که من آخرین عشق بازی های مادرانه و جنینانه رو با تو تو بطن وجودم حس کنم

 

بگم .... بگم که من لحظه ای نیست که به تو فکر نکنم و اشکم سرازیر نشه. جونه مامان مراقب خودت باش. لطفا به بند ناف مبارک کاری نداشته باش. پسر خوبی باشه کارخرابی نکن. کلا چند هفته آقا باش بعد بدنیا بیا دنیا رو با گریه هات واسم گلستون کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوشین
26 شهریور 90 12:41
سلام مریم جون . میدونی که من عاشق نوشته هاتم؟؟؟ خوش بحال نریمان که مامان با احساس و گلی مثل تو داره. قدم نو رسیده مبارک. دوست دارم عکس نریمان و ببینم.بووووووووس
جواد جوکار
19 دی 90 11:43
@}; مری