نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

ابراز احساسات مادرانه

1390/5/5 10:25
نویسنده : مامان مریم
437 بازدید
اشتراک گذاری

خب آقا نریمان گل پسر مامان کم کم داری ابراز وجود می کنی اساسی

 

قربونت برم مامانی یعنی کمتر از ۴۵ روز دیگه می بینمت؟؟؟ خدایا همه نی نی های عالم رو سالم بدنیا بیار این نریمان جونیه من  هم سالم بدنیا بیاد.

 

هرروز ازت می پرسم: تو الان چه شکلییی؟؟؟؟ قربون اون کف پاهات برم من که تو تصویر سونو از همه جا بیشتر نمایان بود. ای جان انگار کنار ساحل نشسته لم داده پاهاش رو پاهاش انداخته کف پاش رو بهم میمالید. آخخخخخخخخخخخخخخه چرا؟؟؟؟ نمیگی من دلم یه ذره س دلم برات ضعف می ره....

تودلی مامان قربون اون موج مکزیکیهات برم مراقب خودت باش تو این چند روز آینده تا بپری بغل مامان و بابا.

خوب حالا از خودم بگم:

عین پیرزن ها شدم. همه جام درد می کنه : کف پا - کمر - دل - پهلوی راست - انگشت - اخ اخ بدترین درد سییاااااااااااااااااااتیک گرفتم ننه.......

۱۰ کیلو اضافه کردم البته دکتر می گه خیلی خوبه و هنوز جا داری واسه اضافه شدن.

خداروشکر فعلا ورم ندارم پف نکردم فقط یه توپ قلقلی دارم که فعلا خودنه آق نریمانه

یه اتفاقاتی هم افتاده بود که باعث شد یه هفته استراحت مطلق باشم که شکر خدا بخیر گذشت.

سیسمونی تکمیل شد عکس هم می ذارم که یادگارووو باشه

 

دو هفته دیگه هم بیشتر نمیام سرکار ایشالله. کمی اذیت می شم اما به لطف دوستام و رئیس مهربونم کمی اوضاعم بهتر از قبل شده. اما بازم مسئولیت هست دیگه. کل نورون های مغزم شده تو دلیم.

بابا نویدی هم از کله صبح می دووه تا بوغ سگ واسه اینکه همه چیز برای اومدن شما مهیا باشه.

 

قرقونه قدت بشم نریمانی... مراقب خودت باش سعی می کنم زود به زود از اوضا احوالم بنویسم

 

یه چیزی وقتی می خوایی به این دنیا بیایی چند تا چیز رو فراموش نکن:

 مامانی قبل اومدنت حتما یه جلسه اضطراری با آفریدگارت بذار.

تو این جلسه موارد مهمی هست که حتما باید مطرح بشه:

۱- از خدا بخوا که برکت و نعمتی که بیکران در اختیار داره رو به تو عطا کنه

۲- پسرکم بخواه که عزیز باشی ذلت و خوار بودن در این دنیای خاکی خیلی بده

۳- نریمانم از خدا بخواه که همانند نامت شجاع و دلیر باشی

۴- لطفا از خدا بخواه اگه می شه جذاب و زیبا باشی فوفول و ژیگولی نه ها مرد جذاب باشی. آخخخخخخخخخ اونوقت من میمیرم واست

۵- می شه به خدا بگی وقتی اومدی به این دنیا به خدا به بابا نویدی کمک کنه که هیچوقت شرمنده تو نشه. می دونی باباییت بهترین بابای دنیاست.

۶- میشه از خدا بخوایی مهربونی و محبتت مثل بابا نویدیت باشه؟؟؟

۷- لطفا مهرمادری رو برای من بخواه که تا حد اعتدال نه زیاده روی به پای تو بهترینم بریزم

۸- شادی رو برای همه اعضا خانواده بخواه

۹- پسرم تندرستی رو از خدا بخواه

۱۰- نریمانم می دونی مصادف با بوجود آمدنت مامان جی (مامان بزرگت که قعطا تو هم با این اسم صداش خواهی کرد) چه خوابی دید؟؟؟؟ خواب دید تو نوزادی هستی که همه دورت جمع شدند و تو داری با همون لحن کودکانه یکی از تکاندهنده ترین آیه های رو می خوانی ( تقریبا معنیش اینه :اگر این آیات بر کوه ها نازل می شدند از عظمت و بزرگی آن می لرزیدند و پراکنده می شدند و ما این آیات را برای انسان نازل کردیم.) وقتی مامان جی اینو گفت تنم لرزید. هر وقت این آیه رو برات می خونم تو سریعا عکس العمل نشون می دی پس می دونی چی دارم می گم. از خدا بخواه ایمانت آسمانی باشه.

و..... خیلی چیزهای دیگه که تو بهتر می دونی

 

مراقب خودت باش

 

و.... خیلی چیزهای دیگه تو خودت بهتر می دونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایلین
19 مرداد 90 10:15
سلام مریم جون ایشالا نریمانت صحیح و سلامت میاد بغلت وهمه ارزوهایی که براش داری رو بر اورده میکنه وبه داشتن مامان و بابای خوبی مثل شما افتخار میکنه خیلیییییییی قشنگ براش نوشتی افرین مامان جونی با احساس