نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

دغدغه های من

1391/3/20 14:47
نویسنده : مامان مریم
529 بازدید
اشتراک گذاری

یه وعده بهش شیر خشک بعده معدش سنگین می شه می خوابه..

ترنجبین بده خوب می خوابه

وا؟؟؟!!! چرا اینقد این بچه گریه می کنه؟؟؟ ( انگار این تنها بچه ایی تو دنیا بوده که بلده گریه کنه.)

اینجوری بادگلوشو بگیر...: ( اویزون کن رو دستت عین یه گربه خیس بعد بییییییییست دقیقه بزن پشتش. باد گلو می زنه)

نه من بچه هام  اینجوری بادگلو می زدن...

چرا گریپمیچر نمی دی؟؟؟؟

عرق نعنا و نبات بده آب رو آتیش....

این شیر خشک بخوره هم می خوابه هم چاق می شه

 

توضیح اینکه شما در کل این مدت لب به شیرخشک نزدی اگرم به زور بهت دادم همه رو بالا اوردی یا کهیر زدی...... زنده باد شیر مادر!!

دمر بخوابونش

 

وااا اون موقعها ما فلان می کردیم..

از کی می تونی فرنی بخوره!!!!!!!!!!!!!!! تو هنوز دو هفته ت هم نشده بود.

پیش خودت بخوابون....

بخواب شیر بده!!

کی ختنه می کنین! ما تو رو 40 روزگی ختنه ت کردیم پسرکم

و هزززززززززززززززززار تا حرف و نقل مختلف. دلم می خواست یه کم منو تو و بابا نویدت رو بحال خودمون بگذارن. شاید بدترین روزهای زندگیم همون روزهای سردرگمی بود.

تو از یک ماهگی استفراغهای خیلی بدی می کردی که بعد از پرس و جو و دکتر رفتن و سونوگرافی کردن معلوم شد که رفلاکس داری.... حالا بیا اینو به اطرافیان توضیح بده. بالا می اوردی همه می گفتن خوبه !!!! پنیر کرده داره چاق می شه!!!!!!!!!!  چاق! تو یک ماه 700 گرم بیشتر وزن نگرفتی اونم بخاطر همین بود.

اسم دکترت شاهین نریمانه دوستش دارم به چند دلیل 1- فامیلیش با اسم تو یکیه... 2- خیلی با ادبه 3- خوب تشخیص می ده 4- دل ادم رو خالی نمی کنه

این دکتر رو دوست خوبم مصومه مامان پرهام بهم معرفی کرد خدا خیرش بده.

 

از بعد از تشخیص رفلاکست بهتر تونستم کنترل کنم و کمتر بالا می اوردی... شیر که می خوردی چشمم به دهنت بود که نکنه بالا نیاری

باید بعد از شیر خوردن بیست دقیقه ایستاده نگهت می داشتم. رو سطح شیب دار می خوابوندمت داروت رو سر وقت می دادم.... کپسول امپرازول رو باز می کردم دونه هاش رو به چهار قسمت تقسیم می کردم و دوبار در روز بهت می دادم بخوری. خدا رو شکر که این مشکل هم کنترل شد

الان که دارم این مطالب رو می نویسم شما رو از کلاس بازی با نوزاد اوردم و شما خوابیدید. خیلی حرفها هست که باید بنویسم . تو این مدت که دور بودم همه مطالب رو تو ذهنم نگه داشتم تا برات توضیح بدم.

تا بیدار نشدی منم بیام پیشت بخوابم از بوی خوش بدنت سرشار شم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

soodi (aylin&yasmin(
22 خرداد 91 14:00
khode to nakosh nakhad nemikhabeh heheheh ghorboone cheshmash
مریم مامان رادین
25 خرداد 91 20:50
بچه رو باید باهاش بازی کرد بهش غذا داد بچه ما هی شیر می خورد می خوابید، چقدر بچه شما کم خوابه والا ما اون موقع هه هرچی خودمون می خوردیم یکم هم دهن بچه می ذاشتیم، بچه دلش می خواد چرا دکترش رو عوض نمی کنی، من بچه هامو تا بزرگ بشن می بردم پیش دکتر فلانی والا ما هیچ وقت بعد از واکسن کمپرس سرد نذاشتیم چرا براش روروک نمی خری؟ بذارش تو روروک برو به کارات برس. من اگر روروک نداشتم که همه کارام می موند یه کم نبات داغ براش درست کن شاید دلش درد می کنه بچه رو عادت بده رو پا بخوابه نبرش جلوی کولر دل و پهلوش سرما می خوره بذارش پیش من برو به کارات برس... زنـــــــــــگ: بچه داره گریه می کنه تشنه شه، گشنه شه، خوابش میاد، دلش درد می کنه، داره دندون در میاره، زیرش کثیف نیست؟ بابا ما چهارتا بچه بزرگ کردیم هیچکدوم اینجوری نبودن!
مهسا مادر هامون الدین شاه!
30 خرداد 91 1:08
همتوووون برین کنار,جای من بودید چه می کردید که مادر شوهرم به ساکت دراز کشیدن پسرم.گیر میده?? هی میگه بلندش کنین بغل کنین کمبود محبت گرفته پشتش خشک شد بسکه دراز کشید! فشارش افتاد بسکه دراز کشیده,رنگش پریده!!!(بعد پاهای طفل معصومو بزور می گیره بالا!) بعد بزور بچه بنده خدا رو بلند نی کنه,وقتی قشنگ نق نق بچه بلند شد,تحویلش میده به من,میگه:مامانش,این شیر میخواد,ببین از کی شیر نخورده.... این اتقاقا مثه سریال,هر سری که میریم خونشون,تکرار میشه!
مامان رز
4 تیر 91 14:00
ای بابا منو چی میگین که هر روز از صبح تا شب می بینمشون ! چرا لختش کردی ! الان سرما می خوره ! کلاه سرش نزاشتی خب سرما خورده دیگه اینقدر لباس کم می پوشونی که دل پهلوش سرما خورده ( وسط مرداد ) شیر دادی گرسنه بچم !!!!!! حتما جاش خیسه گریه میکنه !! بدو عوض کن !!!! چرا این بچه گریه میکنه !!! حتما دل درد داره !!! نه حتما جاش خیسه !!!! نه حتما گرسنه اس !!!! نه خوابش میاد !!! ای بابــــــــــــــا