نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

شلمان من تکون بخور

1390/2/18 15:42
نویسنده : مامان مریم
451 بازدید
اشتراک گذاری

پسرك بلاي ماماني چرا اينقده شما تنبل تشريف دارين از ديروز ديگه بهت مي گم شلمان

ماماني يه ذره تكون بخور خيال من راحت بشه

بخدا اگه بدوني چقدر نگرانت مي شم وقتي تكون نمي خوري

دلم برات شور مي زنه مامان

چهارشنبه رفتم دكتر. صداي نبضت رو شنيدم خيالم راحت شد كاش سونوگرافي ميكرد مي ديدمت

عزيزكم نريمان مامان شلمان خوش خواب جون مامان شروع كن به تكون خوردن مامان خوشحال شه

اگه بدوني تمام لحظه هاي زندگيم شده تو

الان تو 22 هفته و دو روزه كه تو شدي تودلي مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
18 اردیبهشت 90 16:02
مریم عزیزم بهت تبریک می گم برای این همه احساس زیبا و قشنگی داری امیدوارم نریمان کوچولوی عزیز صحیح و سالم و سرحال به دنیا بیاد نور چشمات و چراغ دلت بشه بهترینها رو برای شما و فرزند دلبندت آرزو می کنم
بهنام
24 اسفند 90 17:09
سلام خانمی چه وبلاگ خوبی داری. اگه وقت کردی یه سری هم به وبلاگ ما بزن